Ar ko nodarbojas Latvijas Nacionālais kultūras centrs?

Latvijas Nacionālais kultūras centrs ir kultūras ministra pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde.

Ko mēs darām?

  • Atbildam par kultūras un radošo industriju izglītības pilnveidi un attīstību.
  • Rūpējamies par daudzveidīgu Latvijas kultūras vērtību un laikmetīgo izpausmju pieejamību bērniem un jauniešiem.
  • Koordinējam Latvijas nemateriālā kultūras mantojuma apzināšanu, saglabāšanu un attīstību.
  • Atbildam par tautas mākslas procesu nepārtrauktību.
  • Organizējam Vispārējos latviešu dziesmu un deju svētkus.

Latvijas Nacionālajā kultūras centrā ir piecas nodaļas

  1. Kultūrizglītības nodaļa.
  2. Programmas “Latvijas skolas soma” nodaļa.
  3. Vēsturisko zemju un nemateriālā kultūras mantojuma nodaļa.
  4. Dziesmu un deju svētku tradīcijas saglabāšanas un attīstības nodaļa.
  5. Stratēģiskās plānošanas un administratīvā nodaļa.

Kāda ir mūsu adrese?

Zigfrīda Annas Meierovica bulvāris 14-7 (4 stāvs), Rīga, LV-1050

Pie ieejas atrodas palīdzības izsaukuma poga, kas raida signālu biroja administratoram.

Kā ar mums sazināties?

Vari zvanīt pa tālruni +371 67228985 vai +371 26436135

Vari nosūtīt e-pasta vēstuli uz adresi: pasts@lnkc.gov.lv