Nemateriālais kultūras mantojums
kursi

Vēsturisko zemju un nemateriālā kultūras mantojuma nodaļa aicina nozares darbiniekus un citus interesentus pieteikties profesionālās pilnveides kursiem “Kultūras piedāvājuma veidošana”, kas norisināsies četras dienas martā un aprīlī.

Paldies par interesi, maksimālais vietu skaits ir sasniegts! Ja vēlaties saņemt informāciju vietas atbrīvošanās gadījumā vai par kursu atkārtotu norisi, aicinām aizpildīt anketu: https://bit.ly/3uvdV9P

Kursu ietvaros tiks apskatītas šādas tēmas: kopienas iesaiste kultūras mantojuma saglabāšanā, kultūras tūrisms Latvijā, projektu pieteikumu veidošana, komunikācija un mārketings, kultūras norišu mākslinieciskās koncepcijas izstrāde un tehniskās producēšanas pamati.

Ja rodas jautājumi, aicinām sazināties ar LNKC latviešu vēsturisko zemju eksperti Agnesi Karlsoni, e-pasts agnese.karlsone@lnkc.gov.lv, tel. nr. 29980035.

Apjoms: 16 akadēmiskās stundas

Norises laiks:  no 2024. gada 20. marta līdz 10. aprīlim, trešdienās no 13:00 līdz 16:30 (ar 30 minūšu pauzi)

Norise: tiešsaistē Zoom platformā

Dalības maksa: 32 EUR

Kursu dalībnieki saņems Latvijas Nacionālā kultūras centra apliecību par profesionālās pilnveides kursu apguvi.

 

Kursu saturs detalizēti:

20.03.2024.

Kā kopienai iesaistīties kultūras mantojuma saglabāšanā? Dažādi piemēri un prakses līdzdalībā.

Ieva Vītola

Latvijas Kultūras akadēmijas Kultūras un mākslu institūta pētniece, starpnozaru mākslas grupas SERDE tradicionālās kultūras projektu īstenotāja

 

Kultūras tūrisms Latvijā. Vai varam to atļauties?

Astrīda Rogule

Latvijas Nacionālā mākslas muzeja Laikmetīgās mākslas kolekcijas glabātāja, Latvijas Kultūras akadēmijas docente, tūrisma grupu vadītāja un gide

 

27.03.2024.

Projektu pieteikumu māksla – izplatītākās kļūdas un labā prakse

Dace Bluķe

Valsts kultūrkapitāla fonda padomes priekšsēdētāja, Liepājas universitātes lektore, muzikoloģe

 

Projektu pieteikumu māksla – izplatītākās kļūdas un labā prakse

 

Dace Bluķe

Valsts kultūrkapitāla fonda padomes priekšsēdētāja, Liepājas universitātes lektore, muzikoloģe

 

03.04.2024.

Digitālie mārketinga rīki un kultūras pasākumu reklāma: auditorijas piesaiste un noturēšana

Aiva Juhnevica

Liepājas koncertzāles “Lielais dzintars” Mārketinga un sabiedrisko attiecību daļas vadītāja

Digitālie mārketinga rīki un kultūras pasākumu reklāma: auditorijas piesaiste un noturēšana

Aiva Juhnevica

Liepājas koncertzāles “Lielais dzintars” Mārketinga un sabiedrisko attiecību daļas vadītāja

10.04.2024.

Kā atrast prieku, radīt svētkus un apburt draugus un ienaidniekus

Una Rozenbauma

Radošā direktore

Tehniskās producēšanas pamati

Tiks precizēts